Вправи для ВИХОВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ

Вправа №1

Вправа з координаційної сходами. Як і в багатьох вправах на техніку, тут більше важлива правильність виконання, а не швидкість виконання. Вправа спрямована на поліпшення координації та швидкості роботи ніг, техніки рухів і балансу. Дивимося на тренера і повторюємо.

Вправа №2

Вправа з низькими конусами і м'ячами. Дана вправа розвиває такі якості як координація, рівновагу, точність виконання рухів і спритність. Важливо виконувати вправи технічно правильно, звертаючи увагу на поставу і правильність положення рук і ніг, намагаючись виконувати все в максимально швидкому темпі.

Упражненіе№3

Вправи з допомогою повідка амортизатора. Дана вправа дозволяє відпрацювати переміщення по корту з додатковим опором, що дозволяє розвивати вибухову силу і силову витривалість. Тим самим увелічівач швидкість переміщення по корту. Ремкомендуем виконувати вправи на час. за 30 сек навантаження, 30 сек відпочинок, з поступовим збільшенням часу під навантаження і зменшенням відпочинку між серіями.

Упражненіе№4

Вправа з skakalkoм. Стрибки через скакалку тренують витривалість, покращують координацію рухів і зміцнюють м'язову і кардіо систему. Рекомендується спочатку стрибати на обох ногах, за тим на кожній нозі по черзі, робити просування вперед / назад і змінювати траєкторію руху.

  1. Вправи та ігри для виховання фізичних якостей сквошістов (для всіх вікових груп).
  2. Вправи для виховання швидкісно-силових якостей.
  3. Вправи для виховання швидкісних якостей.
  4. Вправи для виховання координаційних здібностей.
  5. Вправи для виховання гнучкості.
  6. Вправи для виховання витривалості.

У заняттях з дітьми не можна застосовувати тільки Общеподготовительное або спеціально-підготовчі засоби, оскільки заняття не повинні бути монотонними і одноманітними. Саме з цієї причини для виховання фізичних якостей дуже ефективні рухливі ігри та естафети.

Наведені нижче рухливі ігри сприяють вдосконаленню всіх фізичних якостей з переважною спрямованістю на будь-яке з них.

  1. Ігри, переважно спрямовані на виховання силових здібностей.
  2. Ігри, переважно спрямовані на виховання швидкісних здібностей.
  3. Ігри, переважно спрямовані на виховання координаційних здібностей.
  4. Ігри, переважно спрямовані на виховання гнучкості.
  5. Ігри, переважно спрямовані на виховання витривалості.

Вправи для виховання фізичних якостей сквошістов (для всіх вікових груп).

На цих етапах підготовки в основному виконуються вправи:

  • з обтяженням власною вагою тіла;
  • з гантелями до 0,5 кг;
  • з набивними м'ячами до 1 кг і ін;
  • з гумовими бинтами (амортизаторами).

Вправи з подоланням власної ваги:

  • присідання на двох ногах при різному положенні ніг: ноги разом, п'яти разом – носки нарізно, ноги на ширині плечей і т.п.;
  • присідання на одній нозі;
  • пружинисті похитування в випаді зі зміною ніг – попереду то ліва, то права;
  • перебуваючи в полуприседе, ноги широко розставлені – перенесення ваги тіла з лівої ноги на праву;
  • віджимання від лавки, від статі, ноги на підлозі, на лавці;
  • підтягування, лазание по канату, шостий;
  • піднімання ніг в положенні лежачи на животі, на спині;
  • піднімання тулуба лежачи на животі, на спині;
  • з положення лежачи на спині, ноги зігнуті – піднімання тулуба і скрестного діставання ліктем коліна;
  • одночасне піднімання ніг і тулуба лежачи на животі, на спині;

Вправи з набивними м'ячами (вага до 1 кг):

  • кидки м'яча двома руками (однією) через голову;
  • праворуч збоку з кроком лівою ногою вперед;
  • зліва збоку з кроком правою ногою вперед, знизу.

Вправи з гантелями (вага до 0,5 кг):

  • кола руками одночасно вперед-вгору, назад-вгору;
  • кола руками в різних напрямках – одна вперед-вгору, інша назад-вгору і навпаки;
  • з різних положень руки вперед, руки в сторони, долонями з гантелями вгору – згинання та
  • розгинання рук; обертання, скручування, відведення кисті.

Вправи з гумовими бинтами (амортизаторами), один кінець якого закріплений

постійно:

  • особою до місця прикріплення тягнути незакріплений кінець за себе то правого, то лівою рукою;
  • стоячи правим боком (лівому) тягнути прямий правою рукою (потім лівою) вперед наліво (вперед направо);
  • правою рукою (потім лівою) тягнути вниз до стегна;
  • стоячи лівим боком (потім правим) опустити праву (ліву) руку вниз, тягнути руку вправо (вліво);
  • стоячи обличчям – взяти кінець бинта двома витягнутими руками, підняти прямі руки вгору;
  • стоячи спиною – взяти кінець бинта піднятою і зігнутою в лікті правою (лівої) рукою, випрямити
  • руку вгору вперед.

Вправи для виховання швидкісно-силових якостей:

  • стрибки: на місці, в сторони, вперед назад, через палицю, через дві проведені паралельно лінії, через лавку;
  • на лавку-з лави на двох ногах, на кожній нозі по черзі;
  • многоскоки на двох ногах, з ноги на ногу, на кожній по черзі;
  • з skakalkoм: на двох ногах, на одній, по черзі, в полуприседе зі звичайними стрибками, з підскоку на кожне обертання, між обертаннями робити доскок, робити два обертання на один стрибок і т.п., скакалку обертати і вперед і назад.
  • Метання невеликих обтяжень на дальність двома руками, правою, лівої з різних положень – зверху, збоку, знизу. Виконувати кидки стоячи, сидячи, стоячи на одному коліні і т.п.

Доцільно також використовувати рухливі ігри з вираженими силовими напругами динамічного характеру.

Вправи для виховання швидкісних якостей

швидкість реакції:

  • ловля або відбиття руками м'яча (волейбольного, баскетбольного, тенісного), посилається партнером з різною силою, з різної відстані;
  • ловля або відбивання м'яча при захисті «воріт» посланого партнером, одним з двох або трьох партнерів, делавших замах;
  • ловля м'яча, кинутого партнером з-за спини гравця в невідомому напрямку після першого відскоку;
  • ловля м'яча, кинутого через спини гравця в стінку, після першого відскоку від підлоги, відразу після удару об стінку і т.п.

частота кроків:

  • біг на місці = 10 з;
  • біг на місці з опорою руками об високу лавку;
  • біг на 3, 6, 10, 15 м;
  • біг вниз по похилій площині;
  • semenyashtiy мішок;
  • часте перебирання ногами, сидячи на високому стільці.

швидкість початку рухів і швидкість набору швидкості:

  • біг на 3, 6, 10, 20, 30, 60м;
  • -ривки на відрізках від 3 до 20 м з різних положень (стоячи боком, спиною у напрямку руху; сидячи, лежачи в різних положеннях), – біг зі зміною напрямку (зигзаг);
  • 2-3 стрибка на місці і біг на коротку дистанцію.

у дітей на Уте можливі вправи на корті типу:

  • стоячи в лівому (правом) кутку майданчика постаратися наздогнати і відбити м'яч, посланий кросом вправо (вліво);
  • стоячи в лівому (правом) кутку майданчика постаратися відбити м'яч, посланий кросом вправо (вліво), а потім укорочений вліво (вправо);
  • стоячи в центрі задньої лінії наздогнати укорочений, посланий вліво або вправо і т.п.

Вправи для виховання координаційних здібностей

  • з упору присівши, по черзі переставляючи руки, прийти в положення упору лежачи, а потім назад у вихідне положення;
  • з упору присівши, випрямляючи, падіння вперед в упор лежачи на зігнутих руках, то ж вперед-вправо; вперед-вліво, з інших вихідних положень;
  • зі стійки на колінах, руки опущені, злегка присідаючи, вскочити на ноги, то ж з ракеткою і наступним швидким переміщенням вперед, в сторону і т.п.;
  • падіння по діагоналі – вперед-вправо, вперед-вліво спочатку на підвищену опору з 3-4 матовий, потім опору знижувати і виконувати з ракеткою в руках;
  • перекиди вперед, назад, в сторони;
  • перекид вперед – стрибок вгору або «кенгуру» або інший перекид вперед; перекид вперед
  • стрибок вгору з поворотом на 360 ° то через ліве, то через праве плече, перекид вперед.

Аналогічно виконувати вправи при перекиді назад;

  • «Колесо» вправо, вліво;
  • 2 стрибка вгору з поворотом на 360 ° в різні боки, стрибок вперед;
  • різні стрибки (з підбиттям м'яча в підлогу рукою, ракеткою, двома руками, двома ракетками) на місці; один вліво (вправо), два вправо (вліво); на лавку, з лави;
  • просуванням вперед і перестрибуванням через перешкоду і т.п.;
  • ловля м'яча від стіни після присідаючи, повороту, стрибка вгору і з поворотом на 360 ° і т.п.;
  • кидок м'яча в ціль з різко різних відстаней;
  • жонглювання м'ячами, різними предметами, відрізняються за вагою та розміром, стоячи на місці, з просуванням вперед, назад, в сторони (можна приставними кроками) і т.д.;
  • всілякі підбиття м'яча ракеткою різними сторонами струнної поверхні, в різних поєднаннях, з різними обертаннями;
  • стрибки зі скакалкою зі зміною напрямків обертання скакалки, з різною постановкою ніг при приземленні і т.п.

Вправи для виховання гнучкості

  • загально-розвиваючі вправи з широкою амплітудою рухів – махи руками, ногами-вперед-вгору, в сторони-вгору;
  • нахили вперед, в сторони, назад з різних вихідних положень – ноги разом, ширше плечей, одна перед одною і т.п.;
  • повороти, нахили і обертання головою;
  • нахили, повороти і кругові рухи тулубом, в положенні лежачи на спині піднімання ніг за голову (ці вправи можуть виконуватися активно і пасивно);
  • вправи з палицею: нахили, повороти тулуба -руки в різному становищі (внизу, вгорі, попереду, за головою, за спиною); виверти; переступання і перестрибування через палицю;
  • підтягування лівої (правою) ноги, за кісточку до сідниць. зігнувши ліву (праву) ногу в колінному суглобі підтягти коліно до грудей, обхопивши гомілку;
  • піднявши праву (ліву) руку вгору, ліву (праву) вниз зігнути і, взявши кисті «у замок» за спиною, – потягнути;
  • всілякі вправи на гімнастичній лаві, стінці, в положенні лежачи на підлозі.

Вправи для виховання витривалості

  • біг рівномірний і перемінний;
  • ходьба на лижах, катання на ковзанах і велосипеді, плавання;
  • спортивні ігри (модифіковані): баскетбол, футбол, гандбол;
  • тренувальні ігри на корті зі спеціальними завданнями.

При вихованні витривалості доцільно застосовувати варіанти кругового тренування. Варіанти вправ для кола.

варіант № 1

1.Стрибки на лавку з наступним швидким спригіванія.

2.Стрибки «кенгуру».

3.З положення лежачи на животі – руки вгору, прогнутися.

4.З положення лежачи на спині одночасно підняти ноги і тулуб.

5.Сидячи на лавці, тримаючись за неї руками, піднімати і опускати прямі ноги, статі не торкатися.

6.З положення стоячи кинути набивної м'яч (0,5 кг) вгору, присісти, встати і зловити м'яч.

7.Віджимання від підлоги.

8.З положення руки в сторони, набивної м'яч (0,5 кг) в лівій руці. Кинути м'яч через голову в праву руку і навпаки.

9.З положення лежачи на спині, руки з набивним м'ячем (0,5-1 кг) витягнуті вперед, швидко піднімати і опускати руки в початкове положення.

варіант № 2

1.Упор присівши-упор лежачи-упор присівши з подальшим вистрибуванням вгору.

2.Впригіваніе на гімнастичну лаву і зіскок на двох ногах (окремо на правій і лівій нозі).

3.Стрибки вгору з високим підніманням колін.

4.Стрибки з боку в бік.

5.Одночасні підйоми ніг і тулуба з положення лежачи на животі.

6.Обертання ніг в положенні лежачи на спині.

7.Піднімання ніг в положенні лежачи на спині (у висі на перекладині або гімнастичній стінці).

8.Відштовхування від стіни двома руками.

9.Віджимання руками від підлоги, ноги можуть бути на гімнастичній лаві.

варіант № 3

1.Стрибки в сторони з імітацією ударів справа і зліва з літа.

2.Біг спиною вперед на 10 м з поверненням назад спиною вперед.

3.Біг спиною вперед на 4-5 м з отбеганіем назад і наступним вистрибуванням вгору.

4.Біг приставними кроками правим-лівим боком на 8-10 м.

5.Просіть «лезгинка». При бігу наліво (прямий) право (ліва) нога ставиться то перед лівої (правою), то позаду неї.

6.Стрибки в полуприседе.

7.Одночасне піднімання ніг і тулуба з положення лежачи на животі.

8.Одночасне піднімання ніг і тулуба з положення лежачи на спині.

9.Нахил вперед з торканням руками статі і наступним швидким прогином назад і киснем руками п'ят.

Ігри, переважно спрямовані на виховання силових здібностей

  • перетягування суперника: Три паралельні лінії на відстані 3 м одна від одної чертятся на майданчику. До центральної лінії з різних сторін підходять два учасники, беруться за руки. За командою кожен намагається перетягнути свого суперника за лінію, що знаходиться за його спиною. виграє той, хто зуміє це зробити. Час перетягування можна обмежувати.
  • проблеми: Встати один проти одного, розставивши ноги на ширину плечей. Протягнути праві руки один до одного, з'єднавши їх від ліктя до долоні. За командою намагатися правою рукою відвести руку суперника в бік з тим, щоб змусити його зійти з місця або опустити руку. Те ж саме виконати лівими руками.
  • Боротьба в ланцюзі: Три паралельні лінії на відстані 3 м одна від одної чертятся на майданчику. Гравці діляться на дві команди і стають на крайніх лініях особою одна до іншої. За командою сходяться pia середньої межах і, не повертаючись, шикуються в одну шеренгу так , що кожен грає однієї команди займає місце між двома граючими іншої команди. Учасники гри беруть один одного під руки. За сигналом починається боротьба: кожна команда намагається перетягнути суперників за крайню межу, де вони стояли раніше. перемагає команда, якої вдається це зробити. Якщо під час боротьби ланцюг розірветься, то обидва учасники, допустивши розрив, виходять з гри.
  • Перетягни противника: Провести на землі пряму лінію довжиною в чотири кроки. Два гравці встають на неї обличчям один до одного таким чином, щоб шкарпетки їх правих ніг стикалися. Ліві ноги відставити на крок назад, а ліві руки покласти на стегна. Праві руки з'єднати, як при рукостисканні. За сигналом кожен займається починає тягнути «противника» до себе, в бік. переможе той, хто змусить іншого відірвати від землі ліву ногу або зрушити її з риси. Можна застосовувати і таку гру, як «Півні» (см. розділ «Координаційні здібності»).
  • гойдалки: Ставши спиною до спини, взяти один одного під руки. кланяючись вперед, потрібно відірвати суперника від землі. переможе той, кому вдасться це зробити. Взяти товсту палицю і встати спиною до спини. Піднявши руки вгору, вхопитися за палицю. нахиляючись вперед, потрібно відірвати суперника від землі. Тим, хто програв вважається той, хто відірве ноги від землі або випустить палицю.

Ігри, переважно спрямовані на виховання швидкісних здібностей

  • розвідка: Накреслити коло діаметром 2 м. У центр кола покласти волейбольний м'яч. Всі гравці діляться на дві команди – «Розвідників» і «вартових». Хлопці з команди «розвідників» повинні постаратися винести м'яч за коло, з команди «вартових» – не дати винести м'яч, осалить «розвідника», поки той не вийшов з м'ячем за коло. До м'яча викликають одночасно по гравцю з кожної команди. «Розвідник», відволікаючи «годинного» виконанням різних рухів (присідання, стрибки, повороти, махи ногами або руками і ін.), які «вартовий» зобов'язаний повторювати, повинен схопити м'яч і винести його за межі кола. «Вартовий» повинен встигнути осалить «розвідника», поки той ще перебуває в колі.
  • захист: Накреслити коло діаметром два кроки. В центр круга поставить булаву. Близько кола встає захисник. Решта учасників гри стають навколо кола на витягнуті руки. Ті, хто стоїть по колу перекидають між собою м'яч. У зручний для себе момент кожен з гравців може кинути м'яч в булаву, щоб її збити. Захисник відбиває м'яч будь-яким способом, Чи не вдарить, проте, по ньому ногою. той, кому вдасться збити булаву, стає захисником. Попередній захисник йде на його місце.
  • бігуни: Гра проводиться на половині корту. Всі займаються діляться на дві команди. одна команда – «Бігуни», інша – «Ловці». «Ловці» розташовуються уздовж однієї з бічних ліній. «Бігуни» – всередині майданчика. За командою «бігуни» розбігаються по майданчику. Одночасно на майданчик вбігає перший з «ловців», який намагається осалить якомога більше «бігунів». вони, в свою чергу , намагаються від нього ухилитися . Через 10 з (15 з) лунає свисток, перериваючий гру. «Ловець» повертається в свою шеренгу. Фіксується кількість їм осаленний. Потім знову лунає команда і вибігає наступний «ловець». Победит та команда, яка осалить більшу кількість «бігунів». При невеликій кількості займаються в групі кожен по черзі стає «ловцем». Тоді підраховується кількість займаються, осаленний кожним. Виграє той «ловець», хто осалить більшу кількість «бігунів». Можливі варіанти гри: «Ловець» стрибає то на лівій нозі, то на правій.
  • Salki: На одній половині залу займаються розходяться в різні боки. Ведучий по сигналу стартує в заздалегідь обраному напрямку, намагаючись осалить кого-небудь з гравців. Гравці тікають, намагаючись не дати до себе доторкнутися. Осаленний стає ведучим і гра триває.
  • Ворони і горобці: Накреслити дві паралельні лінії в трьох кроках одну від одної. Відступивши від них в обидві сторони по 20 -25 кроків, провести по межі. Гравці діляться на дві команди: одна з них – «Ворони», інша – «Горобці», і розташовуються на середніх лініях спиною один до одного. Ведучий голосно говорить: «Ворони-а!»Або« Воро-бей!», вимовляючи останній склад уривчасто і роблячи перед ним паузу. названа команда (або гравець), повернувшись на 180°, переслідує супротивників, інша команда біжить до дальньої межі, що знаходиться перед нею. Необхідно «осалить» тікають раніше, ніж ті досягнуть риси. Примітка. У кожній команді може бути і по одній людині.
  • естафети: Займаються діляться на 2-3 команди, мінімум по дві людини в кожній. Команди шикуються за задньою лінією. 1. Перші номери по сигналу біжать до лінії подачі, стосуються її рукою і особою вперед на максимальній швидкості повертаються назад. Як тільки гравець перетинає задню лінію, стартує наступний член команди . 2.Перші номери біжать до сітки особою вперед, стосуються її рукою і повертаються назад спиною вперед, біг починають наступні номери. 3.Перші номери біжать до сітки з положення сидячи (можна придумати будь-вихідне положення ), стосуються її і повертаються назад стрибками на лівій нозі (наступного разу: на правій нозі, приставними кроками правим боком, приставними кроками лівим боком і т.д.), біг з того ж вихідного положення починають наступні номери.

Ігри, переважно спрямовані на виховання координаційних здібностей

  • хто вперед: У грі можуть брати участь дві і більше команд. На відстані 4 м від старту покладені мати. На відстані 10 матові м від polozhenи skakalki. Команди шикуються на старті. За сигналом перші номери стрибками ( можуть бути будь-які варіанти: на двох ногах, на одній, в полуприседе, в повному приседе і ін.) досягають матів, роблять перекид (вперед, боком і ін.), приставними кроками добігають до скакалок, виконують 10 стрибків, кладуть скакалки на місце і повертаються бігом до лінії старту.
  • Злови палицю: Гравці стоять по колу в 3-4 кроках від ведучого, який притримує рукою стоїть палицю. У всіх граючих є порядковий номер (замість номера можна використовувати ім'я займається, привласнити йому назву квітки і т.п.). Що стоїть в центрі вигукує номер, ім'я або назва квітки і відпускає палицю. Викликаний гравець повинен встигнути схопити її, поки вона не впала. Якщо він не зумів це зробити і палиця впала, гравець стає ведучим. А який водив до нього йде на його місце . виграє той, хто жодного разу не був ведучим. (За ситуації ведучим може бути тренер).
  • розгортка: Учасники гри діляться на дві команди. Всі стають в один круг, взявшись за руки, розходяться якомога ширше і відпускають руки. Двом-граючим однієї команди , хто стоїть там , де вона примикає до іншого, надягають нарукавні пов'язки. У центрі кола стає ведучий. В руках у нього скакалка . Повертаючись на місці, провідний обертає скакалку так, щоб її кінець ковзав по землі за кругом грають, які один за іншим підстрибують на місці, пропускаючи скакалку під ногами. Якщо хто-небудь зачіпає скакалку, його команді зараховується штрафне очко. виграє команда, оштрафована меншою кількістю очок. Загальна тривалість гри разом з паузами дві-три хвилини.
  • Шнирок: Не змінюючи побудови, з тієї ж скакалкою можна провести іншу гру. Ведучий вкорочує скакалку так, щоб її кінець ковзав по землі перед граючими, приблизно на відстані кроку. Кожен гравець намагається наступити на скакалку, стрибнувши на неї вперед двома ногами, коли скакалка ковзає повз нього. Хто зуміє це зробити, той виграє своїй команді одне очко. Перемагає та команда, яка набирає більшу кількість очок. Ці дві гри можна провести за такими операціями розподіляється на команди.
  • найспритніший: Поставити перед собою гімнастичну палицю, притримуючи її правою рукою (або лівої). Праву ногу відвести назад, а потім, махнувши нею вперед-вгору, перенести над палицею. При цьому палицю треба відпустити, а потім підхопити її, щоб вона не впала. Те ж саме повторити, переносячи над палицею ліву ногу.
  • Риболовля: 1.Перед гравцем розставлені сім булав в шаховому порядку. Тримаючи звичайну вудку правою рукою, гравець намагається торкнутися (але не давши їй впасти) по черзі кожною булави. Те ж саме повторити лівою рукою. виграє той, ким збито меншу кількість булав в більш короткий час. 2.Сім булав встановлюються на рівному між собою відстані. Воно дорівнює довжині булави. Гравець повинен збити вудкою кожну булаву обов'язково всередину, але так, щоб сусідня булава не впала. виграє той, у кого більше вдалих спроб і менший час виконання.
  • естафета: Учасники гри діляться на дві-три команди. На відстані 10-15 м від старту перед кожною командою поставлені булави або стійки. Команди шикуються на старті. В руках перших номерів команд ракетка для сквошу, якої вони підбивають м'яч (можна ребром). За сигналом перші номери біжать до стійки, яку вони повинні оббігти і повернутися до лінії старту. Виграє та команда, яка на виконання витратить менше часу.

Надалі можуть бути більш складні варіанти виконання: а) під час бігу м'яч підбивається то вгору, то вниз; б) під час бігу м'яч підбивається лівою рукою (у правшей), і навпаки. Можливі інші варіанти.

Ігри, переважно спрямовані на виховання гнучкості

  • Зроби крок через палицю: Взяти гімнастичну палицю так, щоб одна рука була на відстані півметра від іншої. Переступити через палицю однією ногою, а потім інший. спочатку вперед, потім назад. Розставивши руки трохи ширше і не випускаючи палиці, перестрибнути через неї вперед і назад. підняти м'яч. Покласти на підлогу тенісний м'яч так, щоб він стосувався п'ят. Відвести руки за спину, лівою рукою обхопивши зап'ястя правої. Prisev, взяти м'яч правою рукою і випрямитися, не сходячи з місця. далі, цю вправу можна проробляти з м'ячем для сквошу.

Ігри, переважно спрямовані на виховання витривалості

  • естафета: Учасники розбиваються на команди і розташовуються за стартовою лінією один за одним. Перед кожною командою в 12-15 м встановлюється булава або набивної м'яч. За сигналом перші номери повинні оббігти булаву і якомога швидше повернутися назад. Як тільки перший номер перетинає стартову рису, біг починає другий номер команди і т.д.

варіанти:

а) учасник команди біжить з сквош м'ячем в руках і передає його, повертаючись, наступному учаснику;

б) учасник долає відстань стрибками на двох ногах або на одній – вперед, на іншій – повертаючись;

у) до булави учасник біжить, повертається, пересуваючись спиною вперед стрибками «жабою» (з ніг на руки, ноги підтягнути і т.д.).

Естафетний біг слід повторити 3-4 рази. Повторювати можна один і той же варіант, а можна їх урізноманітнити. Це буде залежати від індивідуальних особливостей займаються. виграє команда, учасники якої першими закінчать біг.

  • сороконіжка: Гравці команд шикуються в шеренгу, нахилившись, беруть один одного за пояс. За сигналом команди, не пориваючи ланцюга, оббігає поставлені перед ними булави на відстані 15- 20 м, і повертаються на стартову лінію. Команда-переможець визначається після трьох спроб.
  • ловля парами: Вибирають пару «ловців». Взявшись за руки, вони повинні зловити гравця. Гравець вважається спійманим, якщо «ловці» зімкнули руки навколо нього. Коли «ловці» ловлять другого гравця, спіймані складають нову пару, яка включається в ловлю гравців і т.д.
  • Футбол з набивним м'ячем: Дві команди по 4-6 чоловік у кожній грають на сквош корті в маленький набивної м'яч (= 1 кг). Обов'язкова умова – однією рукою торкатися підлоги. Правила гри схожі з правилами гри в футбол.

Будь-які описані вище гри, повторені велику кількість разів, сприятимуть вихованню витривалості. При роботі зі спортсменами на підетапи спортивного вдосконалення навчально-тренувального етапу заняття з фізичної підготовки можуть проводитися як комплексно, так і за принципом виборчої спрямованості.

Дедалі більше місця в комплексному проведенні занять починає займати варіант послідовного вирішення завдань. В цьому випадку при складанні планів тренувальних занять слід пам'ятати про взаємодію ефектів після робіт різної спрямованості. Він може бути позитивним – в цьому випадку подальша робота збільшує ефект попередньої, нейтральним – подальша робота майже не впливає на ефект попередньої і негативним – подальша робота знижує ефект попередньої.

завантажити (PDF, 3.9мегабайт)


споживчі кредити під заставу на житла | дешевий споживач | Кредити найвигіднішою ціною
X